Espai d’Experts de Professorat

Del 30 d’octubre al 3 de novembre 2n d’ESO  hem experimentat aquest nou Espai. Els que hem ofert el professorat han estat els següents:

Picalletres: espai d’assaig per a presentar-se a aquest programa de ràdio i d’organització i celebració del concurs amb alumnat de 1r d’ESO i 5è de Primària com a concursants. Tot un èxit de participació i l’alumnat seleccionat per a representar l’Institut Bitàcola a la ràdio al mes de febrer són: Ivan Franco. Àlvaro Solera, Maria Pérez i Alba Martínez.

Sobre Rodes: preparació d’una excursió en bicicleta d’assaig al bosc de Can Gorgs i divendres gran excursió seguint el riu Ripoll fins Santa Coloma de Gramenet. hem estat aprenent mecànica, orientació i tot allò que es necessita per a una bona organització de sortides d’aquest tipus.

Fil a l’Agulla: Disseny, patronatge i confecció amb màquina de cosir han estat els processos que hem après. com a producte, els primers coixins per als nous espais de l’Institut.

Cuina explosiva: Experiments amb productes d’alimentació i altres per a comprovar-ne les reaccions de colors i textures. Ha estat un espai científic amb resultats molt vistosos!

Us deixem amb les imatges i ara toca que l’alumnat es pensi les seves propostes per 1r i 2n per a fer-ne la fira el 30 de novembre!