Escolta i mou el cos!

Ens movem amb l’Educació Física 1r ESO

Aquest tercer trimestre a Educació Física hem fet 2 temes diferents, un es deia “Escolta i mou el cos!” i tractava de ball i l’altre es deia els “Drets humans en el món de l’esport”. Hem dividit el trimestre en dues parts una per cada tema, els dos tenien 7 sessions de pràctica. Les coses que hem fet en el tema de drets humans en el món de l’esport és jugar a esports col·lectius i seguir les regles i aprendre a conviure amb el teu equip i els rivals i seguir les normes de l’esport. Després ens hem dividit en grups mixtos i hem inventat un esport que posteriorment hem explicat a la resta de companys de classe i hem jugat entre tots.

En “Escolta i mou el cos!”, el que vam fer va ser dividir la classe en grups de tres o quatre persones i cada grup havia d’inventar una coreografia mínim d’1 minut  per la cançó que havien triat, els grups tenien assignats uns dies per a presentar la seva coreografia acabada. Després, vam posar en comú les nostres opinions de com havia funcionat tot, de si creiem que havíem arribat al nostre objectiu i de si ens havia agradat. El tema va sortir exitós i amb moltes persones que van aconseguir treure’s una mica més la seva vergonya cap al públic.

Notícia redactada per: Marc F. i Beatriz R. (1r ESO B)