Els Rookies de Barberà del Vallès visiten el Bitàcola

Aquests passats dijous i divendres integrants del Rookies de Barberà del Vallès, equip de futbol americà, han vingut a fer un Taller de Futbol Flag a les classes d’educació física de 1r i 2n d’ESO.

La Muti, la Nana (nova incorporació destacada al club), el Javi i el Yander han liderat activitats per aprendre aquesta versió de futbol americà que es juga sense proteccions i sense placatges. L’alumnat de tots dos nivells ha gaudit molt l’oportunitat i s’ha esforçat al màxim per fer touchdown.

Els promotors de l’activitat han ofert als alumnes participar dels seus entrenaments els dimecres i divendres a les 18h al Poliesportiu Municipal de Can Llobet i els han convidat a participar a la Rookies Bowl, una festa d’aquest esport, el proper 23 d’octubre de 9,30-12,30h a les mateixes instal·lacions. Des de l’àmbit d’educació física, reptem, doncs, no només a l’alumnat de 1r i 2n sinó a l’alumnat de tot l’institut a participar-hi: de manera individual, amb amics, amb família… Perquè sempre ens ha agradat veure com el #Bitàcolaesmou.

Salut i moviment!