Els delegats i delegades de 1r d’ESO

Avui els diferents alumnes de primer d’ ESO han escollit delegat i delegada de grup. En sessions anteriors es va arribar al consens de què el delegat/ delegada havia de complir els següents requisits:
-Havia de ser un procés de selecció paritari. Per tant cada grup classe tindria un representat noi i altra noia, tots dos faran de delegats de classe amb la mateixa importància.
-Havia de defendre els interessos de la classe per sobre de les seves prioritats.
-Havia de ser una persona responsable i treballadora
-Havia de ser una persona mediadora. Capaç de posar pau en els possibles conflictes.

Amb tot açò els diferents alumnes han proposat la seva candidatura i han fet la seva campanya electoral en diferents formats: presentacions, cartolines, vídeos…
Després de manera democràtica s’ha votat a l’aula i com a resultat els delegats i delegades de primer d’ESO són:
1r ESO A:Anna Gonzáles i Antonio Cordoba
1r ESO B: Alix Arteaga i Martí Gironés
1r ESO C: Dídac Mora i Leyre Hernández

Per cert les imatges de l’article corresponen al vídeo presentació de Lara Lozano de 1r B

1. Mercè Mas Garcia

Els desitjo que gaudeixin de l’experiència i que s’enriqueixin tots plegats. És una bonica oportunitat per aprendre a ser generosos amb el seu temps i créixer en empatia però també un paper de gran responsabilitat. Tota una aventura!