Les dimensions activitat física saludable i activitat física i temps de lleure, amb les sortides al medi natural d’inici de curs i tardor, són les protagonistes de l’àmbit d’educació física en aquest primer trimestre.
L’alumnat de 3r d’ESO ha fet una valoració i posterior anàlisi de la seva condició física. I també ha fet un pas més en l’aprenentatge de la freqüència cardíaca com a indicador de l’esforç aprofundint en la fórmula de Karvonen. A banda, ha realitzat un registre alimentari setmanal, en el qual un company/a l’ha valorat i ha hagut de proposar i aplicar millores.
Finalment, l’alumnat de 4t d’ESO ha fet l’encàrrec a l’alumnat de 3r de dissenyar un escalfament general pel proper #Bitàcolaesmou en grups de 3 persones que en tornar de vacances exposaran als seus companys/es.
La finalitat del projecte El meu estil de vida és saludable? és que l’alumnat cada cop més prengui consciència dels hàbits saludables i, en aquest cas, sobretot, millori la seva alimentació i practiqui activitat física de manera regular.
Feu tots activitat física de manera regular? En cas contrari, propòsits d’any nou.
Salut i moviment!
Comentaris recents