DELF scolaire!

Aquest trimestre l’alumnat de 4t ha començat a preparar-se pel DELF scolaire. Aquest examen oficial permet obtenir el nivell A2. Per preparar-nos, hem fet diferents exercicis que simulen l’examen oficial. D’aquesta manera hem treballat producció escrita i oral i comprensió escrita i oral. Les temàtiques treballades han estat l’escola i la ciutat.

Per exemple, per preparar la producció oral han preparat una presentació d’ells mateixos. Inicialment, comptaven amb el suport del text escrit, però de mica en mica hem anat avançant i finalment només disposaven d’un post-it on només podien apuntar les paraules clau per fer l’exposició.

Així mateix, la temàtica de les exposicions ens ha permès treballar diferents temps verbal i hem pogut expressar-nos en present i en passat.