Crònica d’unes votacions

Barberà del Valles / Àlex Àbalos, Marcel Maza, Miriam Ruiz, Izan Porto, Izan Gil, Pau Clarà, Ahilen Martínez i Júlia Rodríguez.

Aquesta setmana hem fet un TG anomenat “Com Ens Direm?” I és que el nostre institut encara no té nom!

Hem fet un treball de recerca per fer propostes de noms per part de l’alumnat.

Dilluns 19/09/2016
Vam buscar els noms de tots els instituts del Vallès i els vam classificar en grups de: topònims, antropònims, simbòlics, noms comuns i altres.

Dimarts 20/09/2016
Vam fer grups d’experts entre tots els alumnes de 1rESO i junts vam escollir 3 noms per cada grup. Vam estar una bona estona però vam poder acabar a temps.

Dimecres 21/09/2016
Vam fer una presentació gràfica dels 3 noms més votats de cada grup d’experts en cada classe i ho vam presentar a la resta.

Dijous 22/09/2016
Vam començar a preparar-ho tot per les eleccions del nom de l’institut; les urnes, la papereta de vot, l’enquesta, cens i mesa electoral i per últim vam començar a fer la notícia.

Divendres 23/09/2016
Ha començat el dia i comencen les votacions pel nom de l’institut. Estem tots molt emocionats a veure quin nom proposarem l’alumnat. Però això no ho sabrem fins la setmana vinent.