Creació de la Comissió de Patis CoEducActius per part de l’alumnat Bitàcola

Aquest matí hem constituït la Comissió de Patis CoEducActius per primera vegada a l’institut Bitàcola. Després d’uns anys d’experimentació, volíem donar encara més autonomia i protagonisme a l’alumnat a l’hora de liderar els esbarjos.

La comissió està formada per alumnes de tots els cursos, entre els quals hi ha paritat i les dues professores de l’àmbit d’educació física.
Hem fet una dinàmica per tal que sortissin d’ells i elles les competències que ha de tenir una persona referent de patis i també les funcions que haurà d’exercir. Entre les seves aportacions hi ha: participar a les activitats proposades al pati, dinamitzar els tornejos, respectar el material i altres persones usuàries, ser just alhora d’aplicar les normes,…
Després hem acabat de perfilar les activitats d’aquest primer trimestre i els seus encarregats i la distribució dels espais.
Per acabar hem fet la fotografia de grup. Us presentem l’alumnat referent de Patis CoEducActius del curs 2019-2020: Marina, Mar, Vera i David, Nora, Gisela, Martí, Alexandra, Ian, Jose, Maxi, Alex.

Per uns patis on hi brillin la coeducació, els valors de l’esport i l’activitat física!