Tallers finals de l’EG “Visita Mèdica”! RCP, fem de metges i metgesses…

En aquesta recta final de l’EG “Visita Mèdica” s’han fet dos tallers  i una xerrada ben interessants. Un taller va ser que l’alumnat va posar-se en el lloc de pacients i metges o metgesses. I l’altre taller i xerrada els van realitzar els pares d’un alumne de l’Institut. Una alumna de l’EG (la Bibiana) ens descriu la seva experiència:

La setmana passada van venir a l’institut un metge i una infermera a fer-nos un petit taller.

El Marc Gironès, de professió metge ens va explicar tot el que va  estudiar a la carrera de medicina, (uns estudis molt llargs i durs).A mi em sembla una feina molt enriquidora, malgrat que costa arribar a ser metge o infermera.

L’Elena Lagarda és infermera i ens va explicar el taller de primers auxilis “RCP” (Reanimació Cardiopulmonar). Em va semblar molt interessant i és una cosa molt útil. Una cosa que vaig aprendre nova va ser  que abans d’ajudar a una persona que està inconscient hem assegurar-nos de que nosaltres no tinguem perill.

M’agrada molt que vinguin persones de fora a explicar la seva feina. Aprenem molt d’aquesta forma!