Consell de delegats i delegades curs 19/20

Fa unes setmanes els i les representants de cada classe es van reunir per primer cop al teatre, també els representants mediambientals de secundària Institut Bitàcola i primària Elisa Badia.

Es va donar el tret de sortida al nou projecte de recollida porta a porta que afecta al barri de l’escola i l’institut. Així com les noves mesures preses als centres per a la ubicació de noves papereres de recollida selectiva i la ubicació d’aquestes en els diferents espais.

Posteriorment, els delegats i delegades de cada nivell s’han reunit amb les diferents coordinacions i han anat aportant les propostes dels diferents grups de cara al curs escolar 2019-20.

El passat dilluns, va culminar amb la primera reunió del consell de delegats i delegades amb els representants de cada curs, les coordinacions i la direcció. Van sortir propostes molt interessants de l’alumnat que comencen a posar-se en marxa, algunes de manera més directa i altres a llarg plaç.

Totes aquestes activitats i trobades són l’inici del que serà la participació i implicació de l’alumnat al centre al llarg del curs. Endavant!