Comencem piscina!

A 1r ESO, emmarcat en l’àmbit d’educació física, els alumnes tenen l’oportunitat de rebre classes de natació durant un trimestre. El mes passat, tot i que han fet poques sessions entre festes i camps d’aprenentatge, els alumnes de 1r A varen començar les classes a la piscina de Can Llobet. La Rosa i la Irene, les monitores, són les persones que els ensenyaran a aprendre o perfeccionar els diferents estils.

El primer dia varen fer una prova de nivell de crol i esquena i es varen confeccionar dos grups. Un dels grups va treballar el moviment de peus amb ajuda d’una taula, provar diferents desplaçaments a l’aigua i varen bussejar una mica.

Els altres dies les sessions han estat més intenses. Des del primer minut es divideixen en grups de nivell i a l’aigua a treballar!

L’alumnat sembla que s’ho passa molt bé i que aprèn.