Club de lectura

Des de l’inici de curs, l’alumnat de segon d’ESO ens hem endinsat en diferents lectures: El príncipe de la niebla, Las pelirrojas traen mala suerte y El efecto Frankestein. La setmana passada, les vam acabar i vam posar un nou segell al seu passaport lector.

Encara que l’objectiu principal del projecte era el foment de la lectura en l’alumnat i la creació de l’hàbit lector a través de la reflexió pròpia a través de la lectura conjunta; amb la lectura en veu alta també hem treballat altres aspectes com la nostra fluïdesa quan llegim en veu alta o la comprensió lectora.

La lectura conjunta és una eina que afavoreix la creació de l’hàbit lector així com la comprensió lectora, estratègies útils que no només farem servir a l’àmbit lingüístic sinó que són aplicables a tots els àmbits i escenaris de la vida quotidiana.

D’altra banda, hem pogut conèixer diferents característiques de les novel·les: hem reconegut els personatges principals, hem après com és construeix el misteri i hem observat com canvia el registre amb la parla dels personatges. Gràcies a la realització de totes aquestes activitats hem incorporat un nou segell al nostre passaport.

Aviat ens comencem a preparar per al proper viatge.