Chez-moi!

L’alumnat de 2n d’ESO finalitza el projecte de francès d’aquest trimestre amb un House tour o, millor dit, Maison tour.

Tot aquest trimestre, l’alumnat de segon d’ESO ha treballat el vocabulari de la casa i les estructures gramàtiques (il y a/il n’y a pas) per descriure tant una habitació com una casa. Amb la tasca final, el Maison tour, hem concentrat tots els nostres coneixements i els hem traslladat al nostre entorn més proper, casa nostra.

Primerament, vam escriure el text fent servir el lèxic específic i les estructures gramàtiques. Posteriorment, alguns a casa i altres al centre, vam gravar l’àudio. I, finalment, van gravar les parts de la casa. Vam dedicar tota una sessió a editar el vídeo, adjuntar l’àudio i aquests són alguns exempels des resultats: