Camps d’Aprenentatge 2n d’ESO

Més de divuit mesos més tard, l’actual promoció de 2n d’ESO va tornar a gaudir d’una sortida amb pernoctació, a l’idíl·lic entorn de la casa de colònies Dom Bosco, a Castellnou del Bages. Amb el context d’aquest any, es va decidir per una opció menys acadèmica i més lúdica.

Tot i que les colònies van ser més curtes que habitualment i els àpats van ser l’àmbit a millorar aquest any (ja que era difícil no comparar-los amb les delícies que vam poder gaudir als camps d’aprenentatge de 1r d’ESO), això no va ser un impediment perquè els infants gaudissin. Van realitzar activitat esportiva constant i van poder gaudir també de moments de desconnexió, tant de la família com de les xarxes socials. Tir amb arc, tirolines, pujades verticals amb corda, bosc vertical, gimcanes… Tot un seguit d’activitats que van permetre que, tot i el farrigo-farrago i la disbauxa típics d’unes colònies, la nit fos relativament tranquil·la i alumnat i professorat pugues dormir amb relativa pau.

L’alumnat va acabar molt content i ja està esperant els Camps d’Aprenentatge de l’any que ve!