Bocins de mi

Els alumnes de 1r d’ESO han iniciat el curs amb el projecte lingüístic “Bocins de mi”, on partint d’experiències i motivacions personals proporcionem als alumnes eines per escriure textos de tipologia diversa i en diferents formats i suports amb adequació, coherència, cohesió i correcció lingüística. A més, de proporcionar-los les competències necessàries per ser capaços de revisar i corregir el seu text per millorar-lo, i tenir cura de la seva presentació formal.

L’objectiu del projecte, a més d’assolir les competències ja esmentades, és fomentar l’autoconeixement personal i familiar a través de la creació d’un diari personal amb els escrits de gèneres diferents sobre experiències i motivacions personals de l’alumne. Diari que continuaran desenvolupant el curs vinent, per tal de veure l’evolució que han fet tant personalment com acadèmicament.