Berenar amb famílies: l’avaluació

Aquest 22 de gener hem berenat un grup de famílies i hem compartit entre nosaltres i professorat criteris, experiències , dubtes i inquietuds sobre el procés d’avaluació al Bitàcola. En general hem coincidit en:

1) Les  famílies donen més importància als comentaris dels informes que no a les notes, mentre que els seus fills és el contrari.

2) Les famílies solen comentar les notes amb els fills però sovint aquests no saben explicar els per què dels resultats.

3) Ens sembla interessant anar introduint el procés de l’avaluació triangulada perquè aquesta pot ser una bona eina per fomentar la comunicació entre pares, mares i fills/es.

Hem dut a terme una dinàmica per entendre conceptes com evidències, autoavaluació, coavaluació…, hem rigut i hem après a omplir els informes de la triangulada. Un cop més agrair a l’AFA que ens crei aquest espai de diàleg interfamílies!

 

1 comentari

  1. Soraya Ferrón

    Va ser un berenar molt dinàmic i profitós. Una forma divertida per conèixer millor l’avaluació. Carregat de conceptes i aportacions molt positives i necessàries per tal d’entendre una mica més el dia a dia, tant dels alumnes, professorat i famílies.