Assaig OBC i visita al Museu de la Música

El 13 d’abril  les alumnes i els alumnes de 1r ESO  i el professorat del Bitàcola vam fer una sortida doble: a l’Auditori i al Museu de la música.

A l’auditori vam assistir a un assaig en directe de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i nacional de Catalunya (OBC), i es que escoltar música en viu és  potser la millor manera d’apreciar el timbre i les característiques dels instruments i de tot el conjunt orquestral.

Després vam fer una visita interesantíssima al Museu de la Música,  on ens van explicar un munt de coses sobre les diferents famílies d’instruments, com produeixen el so i la funció de la música en diferents cultures. A més, vam tenir l’oportunitat de veure instruments construïts amb materials inusuals, des de la flauta travessera de vidre o el fagot de metall, fins a pianos en forma d’escriptori i  d’armari. Abans de marxar vam poder tocar l’arpa, la guitarra elèctrica i també el violoncel. Tot un plaer.