Ajudeu-nos a guanyar el vídeomat!

L’alumnat de 1r d’ESO ha participat aquest any per primer cop al Vídeomat, un projecte en el qual els i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn.

A les tres classes de 1r d’ESO hem treballat la pregunta investigable “quan mesurava l’estàtua de l’emperador August?”, ja que a Tarraco l’actual Tarragona, existeix una troballa arqueològica d’un dit de mabre de la que es pensa que fou l’estàtua més gran de l’emperador August durant l’imperi romà.

El nostre treball d’aula s’ha resumit i presentat en un vídeo que hem enviat a concurs i és per això que us demanem la vostra col·laboració per al premi de votació popular. Com ho heu de fer? Simplement entrar a youtube i donar-li like! Tenim fins al 30 d’abril.

Ajudeu-nos a guanyar el vídeomat!

-Vídeo Laura Martínez i Eva Julbe:

-Vídeo Paula Hurtado,  Natalia Duran i Carla Serrano:

-Vídeo Matilde de Amim Jorge i Laia de la Rubia:

-Vídeo Gina Santos, Julia Castillo i Eric Gómez:

-Vídeo de Coral Zafra i Layna Ramirez: