3r D’ESO AL PICA LLETRES 2018-19!

Treballar ortografia, lèxic, morfologia…d’una manera lúdica i engrescadora és un dels objectius principals del Pica Lletres, un concurs adreçat als adolescents de tot Catalunya que compta amb diverses proves lingüístiques en català: lletrejar paraules, llegir embarbussaments i detectar barabarismes o errades ortogràfiques.

El passat 20 de febrer, tres alumnes de 3r d’ESO van anar a concursar com a representants de l’institut en el desè capítol de la versió televisiva del Pica Lletres 2018-2019, que es va gravar a Terrassa. Va ser un matí d’emocions, reflexions i aprenentatges al voltant de la llengua catalana. Ben aviat es podran veure tots els capítols del programa al Canal Terrassa.

I això no s’acaba aquí: enguany els alumnes de 2n d’ESO també concursaran al Pica Lletres. Tot i que, aquesta vegada, en un format diferent: a través de la ràdio local de Barberà. Properament us en farem arribar més detalls!

De moment, us deixem algunes imatges de com va anar el concurs als nostres joves lingüistes de 3r.