2n d’ESO Body Tap 2020

Aquest curs l’alumnat de 2n d’ESO tenia l’encàrrec de crear i organitzar  el Body Tap que fem cada any a la festa de la primavera. La cançó triada aquest cop era  I Love Rock and Roll de la cantant de rock, guitarrista, compositora i productora Joan Jett.

L’alumnat es va  organitzar en grups i cadascú va fer una proposta de percussió corporal per acompanyar la cançó. Després, entre totes i tots  vam avaluar les diferents propostes i de la barreja de les idees que més ens  van agradar va sorgir el Body Tap definitiu.

El següent pas era anar en parelles a les diferents aules de l’escola Elisa Badia a presentar i ensenyar el Body Tap. Gran part de l’alumnat de segon es va presentar voluntari i la veritat és que els hi feia molta il·lusió, però un dia abans d’això ens van enviar cap a casa.

Aquest vídeo que us presentem és de l’últim  assaig que vam fer el dia 11 de març. Hem pensat que després de la feinada i la il·lusió que van posar en aquest projecte valia la pena compartir-ho a la web, falta un petit fragment a la introducció però és això el que teniem enregistrat. Enhorabona a totes i tots  per la feina feta!!