1r ESO – Apadrinament lector

Ja és el tercer curs que els nostres nois i noies de 1r de l’ESO fan de padrins lectors dels nens i nenes de 4t de primària de l’escola Elisa Badia.

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza cada 15 dies en parelles formades per alumnes de 1r d’ESO que fan de padrins de lectura i els alumnes de quart de primària que fan de fillols. El fet de ser padrí de lectura representa que l’alumne padrí adquireix el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol. L’ajuda a aprendre a llegir, a comprendre el que llegeix , a adquirir estratègies de lectura i alhora que mira d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir.

La primera sessió la varen dedicar a presentar-se, descobrir que és per a ells la lectura i a il·lustrar una frase d’algun personatge destacat en el món de la literatura.