1r d’ESO, música 1r trimestre

Als grups de 1r d’ESO aquest primer trimestre els hem presentat l’aula de música i el món de possibilitats que aquesta ofereix. Han tingut l’oportunitat de conèixer de prop els instruments que disposen (bateria, guitarres, teclats, baix, caixes, congues, caixa, instruments de làmina…) i conèixer el seu funcionament i característiques.

Hem insistit molt en les dinàmiques de grup i d’assaig musical (saber en quins moments hem de tocar i en quins moments hem de mantenir silenci) i en els rols durant la interpretació musical en equip. Tot plegat implica escolta activa, visió de grup i una important voluntat de concentració.

Ens hem llançat a interpretar les cançons “Oh! Susanna” i “Coti x coti” (de The Tyets).

1. Valentina

Un treball molt bó el del professor. Serveix per motivar al alumnat a apreciar la música. Enhorabona!