1r d’ESO: Mireu qui sóc

La primera setmana de curs per al nou alumnat de 1r d’ESO ha estat plena de descobriments. Els primers passos a l’Institut van ser per explicar-nos quines emocions teníem a l’arribada i rebre la benvinguda de la mà de l’equip directiu i el professorat de 1r d’ESO.

Després de descobrir també quins serien els nous companys i companyes de classe vam començar a investigar i aprendre al fantàstic i esperat món del Chromebook! Quina emoció!

Durant la primera setmana, intensa i plena de presentacions, ens hem conegut a fons. Hem investigat quins són els seus interessos i inquietuds, hem interactuat amb els nous companys, també escoltant i veient com era la seva anterior escola. Hem volgut saber en què pensem i quins desitjos tenim de cara a aquest nou curs a l’Institut.

Tot això ho hem rematat amb una sortida conjunta pel Torrent de Colobrers on els 3 grups de 1r d’ESO, a banda de caminar, fer activitat física i tancar el dia amb més de 18.000 passos i 14 quilòmetres… hem pogut passar estones junts i ensenyar a nous companys i companyes, i professorat, qui som.

Un primer tastet de tot el camí que tenim al davant i que tot just acabem de començar. Benvinguts i benvingudes al Bitàcola!

“Qualsevol viatge llarg comença per un petit pas.” Lao Tse