Circus Bitacolis

Un cop més l’alumnat de 3r d’ESO ha participat en el Circus Bitacolis, un espectacle que barreja els elements gimnàstics, els malabars i les figures d’acrosport.

Cada grup d’alumnes ha explicat una història mitjançant el cos i el moviment, amb ajuda de la vestimenta, música i decoració. Bomberes, Arquitectes, Famílies no normatives, Ninjas, Tokyo 2020, Circ… han estat algunes de les temàtiques tractades.

El procés ha estat intens però el dia de l’espectacle ha estat un autèntica celebració de l’aprenentatge.

Felicitar a l’alumnat que ho ha fet possible i a totes aquelles que amb el vostre esforç heu après a fer malabars, algun element gimnàstic o millorat la consciència postural durant les figures humanes.