Tokyo 2020: atletisme i arts marcials

Aquest 2n trimestre a 2n ESO hem realitzat el projecte Tokyo 2020 a l’àmbit d’educació física, centrant-nos en les arts marcials olímpiques i les proves atlètiques: curses, salts, llançaments i proves combinades. Cada alumne/a s’ha especialitzat en una art marcial o prova atlètica i a través de la metodologia aprenentatge entre iguals, ha explicat,  dissenyat i gestionat a la pràctica una activitat relacionada amb la seva art marcial o prova atlètica.

Dins aquest projecte hem fet el Taller d’atletisme i l’alumnat ha après les característiques d’una bona tècnica de carrera, amb l’ajuda i l’exemple del Daniel Balateu, professor del centre i entrenador d’aquest esport i Eva Martín, professora del centre, també, i ex-atleta. Esperem que l’alumnat l’apliqui en el present i futur!

Salut i moviment!