La description physique d’un dessin animé

Durant aquest segon trimestre, l’alumnat de 1r de l’ESO de l’Institut Bitàcola ha treballat la descripció física en francès. Un cop hem après les estructures gramaticals i el vocabulari necessari per descriure algú, ens hem proposat un joc: fer la descripció d’un personatge de dibuixos animats tan bé com fos possible per tal que algú de l’altra classe pogués dibuixar el nostre personatge i endevinar-lo.

I tot i que no sempre ha estat una tasca fàcil (alguns personatges eren realment difícils de descobrir), la majoria de nosaltres hem aconseguit el repte… C’est gagné ! ✌

Aquí us deixem amb un recull d’imatges d’algunes de les descripcions més ben treballades… mireu quin goig que fan les fitxes! Très bon travail, mes chers élèves 😊