FRANCOPHONIE

Tots els alumnes del Bitàcola han celebrat el dia del francofonia, que és el conjunt de països que parlen francès, és a dir, el francès es parla en 5 continents. L’objectiu d’aquest projecte és que l’alumnat sigui conscient de que el francès és una de les llengües més esteses arreu del món i conèixer quins són els països en els que es parla francès. Els alumnes han jugat a un joc de cartes amb l’objectiu de conèixer característiques concretes dels països francòfons ( la bandera, continent, moneda, costums…). Després, hem fet un sorteig amb els països francòfons i l’alumnat amb l’objectiu de fer un treball de recerca d’un país. Després del treball de recerca, els alumnes van presentar per escrit i oralment el país francòfon.