Escolta i mou el cos!

Seguint el fil conductor del cos en aquest primer curs de la ESO, és moment d’escoltar i moure’l. A partir d’aquí hem iniciat un viatge per l’expressió corporal des de varis punts de vista (emocions, gestos i ball).

• Sóc capaç d’expressar emocions i sentiments a través del cos?
  • Sóc capaç de realitzar una activitat amb suport musical?
  • Sóc capaç de dissenyar i executar una coreografia en grup?
  • Sóc capaç de mostrar respecte vers les diferències individuals?

Aquestes són algunes de les preguntes que ens hem anat fent l’alumnat al llarg de la unitat i que hem estat capaces de contestar, mica a mica, a base de sessions pràctiques i tasques grupals. Una de les sessions amb més èxit va ser la pràctica del “Dance Workout” on ens vam divertir molt executant diferents coreografies de diferents estils.

La culminació de la unitat ha estat amb la preparació d’una petita coreografia grupal, basada en la coneguda aplicació TikTok on hem pogut dissenyar els passos, executar-los davant les companyes i companys; i finalment a través de posar-nos en el rol de professorat, ensenyar i practicar els passos de la coreografia creada per acabar gravant un petit vídeo col·lectiu. Com ens hem divertit!