Portes obertes curs 2021-2022

Benvingudes/ts a les Portes Obertes per al curs 2021/2022 de l’Institut de Nàutica de Barcelona.

Ens fa molt de goig poder-vos presentar les portes obertes del nostre institut, per a que tingueu l’oportunitat de conèixer-nos, i per a que us puguem ajudar a prendre una decisió tan important en la vostra vida, com és els estudis postobligatoris que voleu fer.

En aquest article, tindrem centralitzada tota la informació de les portes obertes, que anirem també actualitzant a mesura que tinguem noves dades.

En primer lloc, dir-vos que hem dissenyat unes portes obertes adaptades a les restriccions que tenim actualment, i pensant també en la vostra disponibilitat. Així, ens podreu conèixer per 4 canals:

• amb la informació que teniu recollida al “mapa” que us presentem més endavant, i que tindreu sempre disponible: qui som, els trets característics, els estudis, etc…
  • amb unes sessions que farem de forma virtual i en directe per a cadascun dels estudis: ens podreu escoltar, fer preguntes,..
  • amb unes visites a la drassana (per als cicles de manteniment de vaixells i PFI) que haureu de concertar amb cita prèvia: per si voleu fer una visita a la nostra drassana acompanyats per un docent. També hi ha previst unes sessions presencials per a coneixer el Batxillerat Esportiu que es realitzaran al INS Salvat Papasseit
  • per el contacte habitual del centre (938846074a8074847@xtec.cat): per si després d’acudir als canals anteriors, us queda alguna consulta.

Aquest curs tenim dos estudis nous a afegir a la nostra oferta educativa:

• El Batxillerat Esportiu, que us permetrà cursar conjuntament batxillerat i el GM de Salvament i Socorrisme. Aquesta oferta la fem de forma integrada i conjunta amb el INS Salvat Papasseit i el INS de l’Esport de Barcelona)
  • GM Piragüisme en aigües tranquil·les (platja)

El Mapa

En aquest mapa que us hem preparat, teniu tot el que necessiteu saber per a conèixer-nos, i tenir en un únic lloc la informació referida a qui som, els nostres trets, els estudis, la preinscripció i la matrícula, unes preguntes freqüents (f.a.q), etc.

Si cliqueu a les diferents etapes d’aquest viatge, ens coneixereu millor…..

Les sessions virtuals en directe

En la taula següent tindreu el calendari i el link de les sessions virtuals que us hem preparat aquest abril, on us podreu connectar per a participar en la sessió virtual, en la qual us donarem més detalls de els estudis concrets, i podrem resoldre els vostres dubtes. És molt recomanable que prèviament a assistir a la sessió, hagueu navegat per el mapa, ja que en anirem directament a la informació concreta.

Dimarts 20 Dimecres 21 Dijous 22 Dilluns 26
  • PFI (18h)
  • GM Salvament i Socorrisme Orientat a alumnes que estiguin cursant o titulats en: Grau Superior d’AAFE, TSEAS i CF (1er torn 16h, 2on torn a les 17h).
  • GM Manteniment d’Embarcacions (18h)
  • Batxillerat Esportiu (18h)
link: meet.google.com/kss-teka-bvd Document presentació portes obertes aquí link: meet.google.com/ruj-kfxh-fgw Les persones interessades s’han d’inscriure en aquest enllaç:

meet.google.com/aab-rifr-yed

• GS Sistemes de Navegació (18h)
  • GS Ensenyament i Animació Socioesportiva (platja) (18h)
  • GM i GS Salvament i Socorrisme (18h)
  • GM i GS Vela (18h)
  • GM Busseig (18h)
  • GM Piragüisme (18h)
link: meet.google.com/gff-oicw-odp Document presentació portes obertes aquí Document presentació portes obertes aquí

No cal que demaneu cita per a les sessions virtuals, us podeu connectar directament en el link corresponent, però us demanem que utilitzeu una única connexió per família, amb un únic dispositiu (mòbil, tauleta, portàtil,..), per evitar problemes de capacitat.

Per al Batxillerat Esportiu, tenim previst també fer unes sessions presencials conjuntes que es portaran a terme presencialment a l‘Institut Salvat Papasseit, els dies 28 i 29 d’abril a les 18h

Les visites a la drassana

Per a aquells estudiants de GS sistemes de Navegació, GM Manteniment d’embarcacions o PFI que estiguin interessats en conèixer presencialment la nostra drassana, us oferim l’oportunitat de concertar una visita en un grup reduït, i complint els protocols de prevenció sanitaris que ens ha indicat el Departament d’Educació. Les visites tindran una durada de 30/45 minuts, i acompanyats per els/les nostres experts/tes podreu visitar els nostres taller i espais més significatius.

Les visites estan programades per als dies dimarts 27 i dijous 29 d’abril, en la franja entre les 17h i les 19h. Les diferents franges s’aniran omplint en funció de la disponibilitat. Només podreu assistir 2 persones per família interessada

Si esteu interessats contacteu amb nosaltres per correu o telèfon (938846074a8074847@xtec.cat), ens dieu el dia que us va bé i us donarem cita segons disponibilitat.

Us hi esperem!