Jornada de Portes Obertes

JORNADA DE PORTES OBERTES
Dissabte 6 de març
10’30h a 12’30h
Vine a conèixer el nou Salvat Papasseit!
Per tal de garantir totes les mesures de seguretat organitzarem grups amb un màxim de 10 persones. Escolliu un d’aquests torns per efectuar la visita:

Proves Competències Bàsiques 4t d’ESO

Durant aquests dies l’alumnat està dedicat a realitzar diversos exercicis d’expressió escrita, comprensió lectora, Matemàtiques, Ciències i Tecnologia per a l’ avaluació externa de Competències Bàsiques. Dos dies maratonians que alteren l’horari habitual d’alumnat i professorat, atenent tothom aquestes proves amb molta dedicació. En breus… Llegeix més»

Arbre geomètric de Nadal

Alumnat de l’optativa d’Educació Visual i Plàstica ha finalitzat, en el darrer esprint, el seu projecte personal d’Arbre Geomètric de Nadal, amb el qual volíem omplir les aules, l’entrada i els despatxos del centre. Seguint el recorregut han anat dipositant les seves obres a cada… Llegeix més»

Arbre de Nadal

Amb una gran sorpresa, el passat dijous 17 al matí, la Sra. Belén Soler ens engalanava l’entrada amb un meravellós arbre de Nadal construït per ella mateixa i il·luminat i tot. Tota una mostra de l’interès de l’AFA per què el centre sigui més bell… Llegeix més»