Visitem el Saló de l’Ocupació!

El passat dia 9, 10 i 11 de novembre, l’alumnat de Formació Professional (GM Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo, GS Sistemes navegació i GS Animació socioesportiva), el PFI i el Grau Superior d’Ensenyaments Esportius de Salvament i Socorrisme de l’INB, va visitar el Saló de l’ocupació i… Llegeix més»

Eleccions Consell Escolar 2021-2022.

Publicació del cens provisional
Hem publicat el cens provisional d’alumnes al tauler de la secretaria de l’institut.
Cal comprovar les dades i presentar una reclamació, si és el cas, a la secretaria de l’institut abans del dia 15 de novembre.
El dia 16 de novembre es publicarà el… Llegeix més»

Reunió amb famílies

Benvolgudes famílies,
Ara que el curs ha començat i que hem pogut fer les primeres valoracions sobre el seu funcionament, us volem donar la benvinguda i us convoquem a una reunió amb el/la tutor/a del grup del vostre fill o filla.
L’ordre del dia i temes que… Llegeix més»

Veles per l’Alzheimer

“En el moment màgic en que els meus ulls es varen obrir al mar, ja no em va ser possible, veure, sentir o viure com abans” Jacques-Yves Cousteau
Així comença la presentació d’aquest gran projecte i que ens va captivar i emocionar des del primer moment.
El… Llegeix més»