Instruccions matrícula i inici de curs Estudis Esportius 2021-2022

​​Lloc: Edifici seu (carrer de l’Escar 6-8, edifici Consorci El Far) / Correu electrònic per enviaments de documents de matrícula: a8074847@xtec.cat

A la presentació és obligatori l’ús de la mascareta. Si us trobeu malament o teniu algun símptoma quedeu-vos a casa, seguiu les recomanacions mèdiques i truqueu al centre per informar de la vostra situació.

​​Els consellers d’Educació, Josep Gonzàlez-Cambray, i de Salut, Josep Maria Argimon, han escrit una carta per a les famílies en relació a l’inici de curs i a la importància de la vacunació contra la covid. És important que la feu arribar a les famílies del vostre alumnat. Podeu descarregar la carta aquí.

PLA OBERTURA CURS 21/22: En aquest document podeu consultar l’organització de l’INB en quant al retorn a les aules. Consulta’l aquí.

A continuació us informem de les dates de matrícula i horaris d’inici de curs per tots aquells alumnes que heu fet la preinscripció i/o encara heu de fer la prova específica d’accés:

Grau Superior de Salvament i Socorrisme Grup 7:

Matrícula: del 27 al 30 de setembre de 9 a 13 hores i dilluns 27 i dimecres 30 també de 15 a 18.30 hores. Podreu fer la matrícula de forma presencial o enviant un correu electrònic amb els documents de matrícula que trobareu aquí.

Inici de classes: dilluns 4 d’octubre a les 10 hores a l’edific SEU de l’Institut de Nàutica aula 209.

Grau Mitjà de Salvament i Socorrisme Grup 5:

Matrícula: el dilluns 4 d’octubre només presencialment de 8.30 hores a 10 hores a la secretaria de l’Institut. Podreu descarregar els documents de matrícula aquí.

Inici de classes: dilluns 4 d’octubre a les 10 hores a l’edific SEU de l’Institut de Nàutica aula 211.

Grau Mitjà de Vela Grup 3:

Matrícula: el dilluns 4 d’octubre de 9 a 13 hores de forma telemàtica i de 15 a 17 hores de forma presencial a la secretaria de l’Institut. Podreu descarregar els documents de matrícula aquí.

Inici de classes: dilluns 4 d’octubre a les 17 hores a l’edific SEU de l’Institut de Nàutica aula 210.

Grau Mitjà de Busseig + alumnes amb matricula parcial del Cicle Inicial Vela Grup 4:

Inici de classes: dilluns 4 d’octubre a les 17 hores a l’edific SEU de l’Institut de Nàutica aula 211.