Cultura Digital de Centre

En aquest apartat es recullen tots els documents del centre que fan referència a aspectes de la cultura digital de l’Institut Vicenç Plantada.

Plataformes digitals de treball del centre

L’Institut Vicenç Plantada disposa d’un Entorn Virtual d’Aprenentatge Moodle propi subvencionat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Les diferents matèries disposen d’un curs de Moodle per poder complementar les classes.

L’Institut disposa d’un domini G Suite for Education propi subvencionat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. D’aquesta manera tant alumnat, com professorat i personal administratiu disposen d’un usuari propi @insvplantada.cat

Documentació de centre

El centre organitza tota la documentació en unitats compartides.

El centre disposa d’un curs de Moodle “professorat” on es comparteix tota la informació que necessita el professorat.

Tota la informació referent a l’alumnat està a iEduca i Esfera i/o Saga.

Els documents oficials de centre (PEC, NOFC, projectes de direcció, PL, PGA, …) es troben al web del centre.