Comissió EDC

Àmbit d’actuació de la comissió d’Estratègia Digital de Centre

L’Institut Vicenç Plantada té constituïda una comissió d’estratègia digital, impulsora de la Cultura Digital de centre, integrada per:

• Rafael Rosillo Martínez (coordinador TAC)
  • Mónica da Silva e Sousa Monteiro (Directora)
  • Ramon Musach Pi (Cap d’estudis)
  • Antonio Banderas Barrero (c. Moodle)
  • Abel Hernández Ruiz (c. Web)
  • Jordi Carballo Deumal (Cap departament cientificotecnològic)

La comissió d’EDC té com a àmbit d’actuació preferent:

• Promoure, concretar i desplegar l’Estratègia Digital de Centre i fer-ne el seguiment en el marc del PEC.
  • Revisar periòdicament les normes d’organització i funcionament del centre (NOFC) per tal d’adequar-les als usos i a la normativa sobre privacitat i protecció de dades que el
    centre faci de les tecnologies digitals i dels dispositius personals dels alumnes.
  • Coordinar la integració de les tecnologies digitals en les programacions curriculars.
  • Vetllar pel desplegament curricular de la competència digital de l’alumnat. Elaborar la seqüenciació de la competència digital de l’alumnat. Promoure l’ús de les tecnologies
    digitals en la pràctica educativa a l’aula.
  • Vetllar per l’optimació i la cura en l’ús dels recursos tecnològics del centre.
  • Vetllar perquè es garanteixi la inclusió digital de tots els alumnes en el centre.
  • Dinamitzar la presència a Internet del centre (pàgina web)
  • Establir el sistema de comunicació digital del centre amb les famílies a través de l’aplicatiu de gestió del centre.
  • Vetllar per l’aplicació de les polítiques de privacitat i seguretat de les dades i les infraestructures digitals del centre educatiu.
  • Vetllar perquè les famílies rebin la informació sobre les normes del centre pel que fa als dispositius digitals (usos, control parental, etc.).

Comissió Estratègia Digital de Centre

Àrea documental

Àrea dinamitzadora

Àrea formativa