App de comunicació

Què és iEduca?

iEduca és la plataforma de gestió i comunicació de l’Institut Vicenç Plantada que permet a les famílies:

  • Comunicar-se amb el tutor/a.
  • Consultar o rebre via notificació o correu electrònic les anotacions de seguiment que els professors/es facin sobre els seus fills i filles.
  • Veure l’horari i l’agenda dels vostres fills i filles.

Accés a la plataforma

  • L’accés a la plataforma és individual i tant el/els pare/s com la/les mare/s o tutor/a legal tenen un compte propi.
  • Per accedir a iEduca cal anar a https://insvplantada.ieduca.com/ i introduir l’usuari i la clau que proporciona l’instiut a les famílies.

Obtenir les claus d’accés

  • Les claus d’accés a la plataforma s’envien per correu electrònic a les famílies noves.
  • Cada membre de la família rep individualment l’usuari i la clau d’accés a la plataforma.
  • Per poder rebre aquestes claus cal que l’institut disposi dels correus electrònics de cada membre de la família.
  • Si algú no rep comunicacions del centre o no disposa de les claus d’accés a iEduca és perquè a l’Institut no tenim el seu correu electrònic. En aquest cas cal proporcionar-lo a secretaria.
  • En el cas que algun membre de la família vulgui rebre les comunicacions a un altre compte de correu ho ha de comunicar al tutor/a o a la secretaria del centre.

Recuperar la contrasenya

Trobareu un manual explicatiu de com recuperar la contrasenya d’iEduca a l’enllaç: https://agora.xtec.cat/iesvplantada/portada/aplicacio-ieduca/

Comunicacions que reben les famílies

  • Comunicacions del tutor/a o de l’equip docent.
  • Notificacions de centre relatives a sortides, esdeveniments i comunicacions diverses.
  • La 1a falta del dia abans del pati i la 1a falta després del pati. Les absències no justificades es comuniquen aproximadament 30 minuts després de l’inici de la classe en què falta l’alumne/a, sempre que el professorat l’hagi pogut introduir durant la classe.
  • Diàriament a partir de les 17:00 h s’envien les absències no informades i totes les anotacions de seguiment que ha fet el professorat al llarg de la jornada escolar.
  • Diàriament a partir de les 21:00 h s’envien les faltes de disciplina que s’han produït al llarg de la jornada escolar.
  • Les faltes de disciplina greus es reben en el moment d’introduir-les a l’iEduca.
  • Setmanalment, els divendres a partir de les 18:00 h s’envia un resum de les faltes setmanals.

iEduca Tokapp: comunicació i pagaments

  • Per poder rebre totes les comunicacions i poder fer els pagaments de les sortides i activitats és imprescindible que us instal·leu l’aplicació iEduca Tokapp al vostre dispositiu mòbil.
  • L’accés és individual, de manera que pare/s, mare/s o tutor/s legal/s han de tenir iEduca Tokapp instal·lat al seu mòbil (cadascú amb les seves claus).
  • Si no s’instal·la l’app, no es rebran totes les notificacions i comunicacions del centre i no es podran fer els pagaments.

Instal·lació i funcionament d’iEduca

En aquest enllaç teniu informació de com fer-ho: https://agora.xtec.cat/iesvplantada/portada/aplicacio-ieduca/

Com justificar faltes d’assistència

  • Les faltes d’assistència s’han de comunicar al tutor/a a través d’un missatge d’iEduca tal i com s’explica en el següent vídeo explicatiu: com justificar una falta d’assistència.
  • El tutor/a s’encarregarà de justificar-les a iEduca. durant els següents dies (no sempre es pot fer en el moment de la seva comunicació).

Com comunicar-se amb el tutor/a

Per comunicar-se amb el tutor/a s’ha de fer de la mateixa manera com es comuniquen les faltes d’assistència:
Vídeo explicatiu: com justificar una falta d’assistència.

Guia iEduca

Guia iEduca per a les famílies