Convalidacions ESO

Educació Física

Els alumnes amb dedicació significativa a l’esport avalada pel Consell Català de l’Esport, matriculats en centres que no siguin centres educatius d’especial atenció a la pràctica esportiva, poden sol·licitar al director o directora del centre educatiu, en el primer trimestre del curs, que els reconeguin la matèria Educació Física.

Per sol·licitar-ho, cal adjuntar a la sol·licitud, que ha d’estar signada pel pare, mare o tutors legals de l’alumne o alumna, el certificat del Consell Català de l’Esport.

Els alumnes poden obtenir aquest certificat quan siguin esportistes que figuren en el programa de tecnificació (ARC) de la federació catalana corresponent. El reconeixement de la matèria Educació Física implica que no té qualificació ni computa a l’efecte del càlcul de la mitjana, i a les actes cal indicar “Convalidat”.

Imprès de sol·licitud

S’ha d’enviar l’imprès de sol·licitud i el certificat del Consell Català de l’Esport a la Secretaria del centre (secretaria@insvplantada.cat) indicant en l’assumpte del missatge “CONVALIDACIÓ E. FÍSICA ESO” abans del dia 16 d’octubre

Música

D’acord amb la normativa actual, el protocol i normativa per al reconeixement dels estudis de música és:

• Tot alumnat que cursi la matèria de música al Conservatori o a una escola professional autoritzada pel Departament d’Educació de Catalunya pot demanar el reconeixement de la matèria.

Centre autoritzat a Mollet del Vallès:

Escola de Música Municipal de Mollet del Vallès (08055312)

• QUÈ ES POT CONVALIDAR O RECONÈIXER?
Quina càrrega horària setmanal té l’alumne al centre extern?
Cursa entre 3 i 4 hores. Cursa 4h o més .
L’alumne pot convalidar… A.Matèries optatives de 1r i 3r ESO (màxim 4 hores).

B. Una matèria optativa específica (de Franja 4) de 4rt d’ESO. L’alumne cursarà en aquest cas, dues matèries optatives específiques de les quals cap pot ser música.

A.Matèria de música (matèria comuna de 1r o 3r ESO)

B.Matèries optatives de 1r a 3r d’ESO (màxim 4 hores).

C.Una matèria optativa específica (de Franja 4)  de 4rt d’ESO. L’alumne cursarà en aquest cas, dues matèries optatives específiques de les quals cap pot ser música.

Documents que ha d’omplir la família:

Aquests dos documents s’han d’enviar a la secretaria del centre (secretaria@insvplantada.cat)  indicant en l’assumpte del missatge “CONVALIDACIÓ MÚSICA ESO” abans del dia 16 d’octubre.