Sortida en BTT a la Via Verda

El dia 9 de juny vam fer la clàssica sortida a la  Via verda  amb l’alumnat de 3r d’ESO ( en total 63 alumnes i 6 professors acompanyants).

Vam començar la ruta de 24 km des de Bot a Xerta, passant per una gran varietat de túnels i ponts, que ens van suposar tota una aventura i algun esglai…

El recorregut tenia unes vistes immillorables; l’antiga estació de tren ens va oferir  una petita “recompensa” per restablir energies, i  a La Fontcalda, un indret idíl·lic, vam aprofitar per banyar-nos.

Enhorabona a tot l’alumnat pel seu comportament excel·lent en tot moment!

Menció especial als accidentats!

I per descomptat menció especial als professors! ,que van fer mans i mànigues pels seus pupils, improvisant com a infermers, coach esportius, mecànics de bicis, rescatadors… com el Noel que no va dubtar ni un moment en deixar la seva bici a una alumna accidentada i continuar corrents a l’estil Kílian Jornet.

Hem d’agrair la col·laboració a esports Aubanell i al professorat acompanyant: Alicia, Armand, Ester, Ramón, Noel i Dani.

Departament d’Educació Física