Primera trobada municipal sobre Robòtica entre Escoles i Instituts de Vila-seca

El passat 31 de maig el Centre de Recursos Pedagògics (CRP) i el servei de Mentoria Digital dels Serveis Educatius del Tarragonès van coordinar la primera trobada sobre Robòtica entre Escoles i Instituts de Vila-seca.

L’Institut Vila-seca va oferir les seves instal·lacions per fer possible l’encontre i la directora Mercedes Bermejo va rebre els representants de les Escoles Mestral, Torroja i Miret, St. Bernat Calvó, Canaleta, Miramar i Cal·lípolis; i de l’Institut Vila-seca i Institut Ramon Barbat i Miracle.

Durant la jornada vam poder conèixer les persones i els projectes que es desenvolupen en cada centre, vam exposar pros i contres dels diferents equips que  s’utilitzen i vam comentar el nou material que proposa el Departament al catàleg de Robòtica que els centres haurem de triar pel curs vinent.

Agraïm a tots la seva visita i esperem que sigui l’inici de molts projectes de col·laboració i coordinació conjunta.

Departament de Tecnologia