El que hem fet a Barcelona

Els alumnes d’aula d’acollida expliquen la seva excursió de final de curs a Barcelona.

L’anterior dijous, vuit de juny, l’Aula d’acollida i els Ucraïnesos vam anar d’excursió a molts llocs a Barcelona. Aquesta excursió la vam planificar els alumnes de l’Aula d’acollida, per això teníem molta il·lusió.

A les 8 del matí vam anar tots a l’autocar, quan vam arribar a Barcelona el primer que vam fer és anar al Laberint d’Horta i esmorzar a les 10h, i  vam tornar a  l’autocar.

Després vam anar al Maremàgnum i vam tenir temps lliure allà. Vam arribar per un pont a La Rambla i vam veure l’estàtua de Cristòfol Colom. Ddes de La Rambla,vam anar  per un carrer al Mercat de la Boqueria, a la Catedral de Barcelona i al carrer del Bisbe, i per dinar vam  anar a un lloc tranquil, el mural del Petó. Seguidament,  quan vam acabar de menjar, vam anar a la plaça de Catalunya. Per últim, vam anar a la casa Bbatlló per després tornar a Vila-seca.

L’excursió va ser molt divertida, també els llocs que vam visitar. No ens va agradar la calor que hi havia i tampoc la caminada. Però  també hi haviaen coses bones com el Maremàgnum, l’Starbucks, el Laberint, els carrers del Gòtic (perquè estaven plens de botigues) i les parades per menjar.  Ens hagués agradat anar al Ccosmocaixa, però no ens van confirmar la visita i per això no hi vam poder anar. Donem les gràcies a la professora May, gràcies a ella vam anar a la casa Batlló, una experiència inoblilvidable. 🙂

Com en totes les excursions, hi ha moments que ens mantenen humils. I aquesta no és l’excepció:, a nosaltres se’ns va perdre gent al Laberint d’Horta, d’altres van caure i els professors van xocar amb els turistes innocents mentre ens renyaven. També altres van trencar promeses (MAICOL, esperem els nostres premis).

Algunes persones que van venir a l’excursió se n’han anat i no sabem si els tornarem a veure, però nosaltres sabem als nostres cors que l’aula d’acollida és una família.

Eluney Quitral, Lya de León, Emilia Oliveira, Samirah Sigalés, Atahualpa Barros, Mar Arcas, Sael Peralta, Michael Lastre i Eloy Jin