Fem una ruta literària

Des de la comissió de biblioteca hem anat preparant una sèrie d’activitats al llarg del curs per tal que els nostres alumnes gaudeixin movent-se entre llibres i més llibres. Per aquest motiu, el divendres 13 de maig els alumnes de l’optativa de francès de 3r d’ESO van fer una ruta literària per la biblioteca del centre. Aquesta ruta consistia en trobar un autor en concret a través d’una sèrie de pistes. I com que l’activitat la vam preparar les professores de francès i de llengua catalana que formem part de la comissió, vam decidir agermanar les dues llengües (ja que totes dues provenen de la mateixa llengua mare que és el llatí). I per això les pistes van ser en francès i en català. En grups de 4 els alumnes es van organitzar per interpretar les pistes i cercar l’autor. Només tenien una hora de temps i el primer grup que va aconseguir trobar-lo va tardar mitja hora. Feia goig veure com remenaven els llibres, com competien (de manera sana) entre ells i com van gaudir d’aquesta activitat.

Rosa Blaya i Montse Marcè, membres de la Comissió de Biblioteca