Exposició de Josep Clarà

El dilluns 23 de maig els alumnes de 3r  d’ESO A i B de l’institut van assistir a una exposició sobre Josep Clarà al castell de Vila-seca. Aquesta era una sortida organitzada des del departament de Visual i Plàstica. Allí els nostres estudiants van conèixer de primera mà qui era aquest escultor: des de la seva infantesa (més aviat austera) fins a les vicissituds per les quals va passar mentre aprenia l’ofici. Realment ha estat un escultor poc valorat per l’errònia interpretació que es va fer de les seves escultures. I és per aquest motiu que el castell de la localitat ha volgut retre-li un petit homenatge donant a conèixer qui va ser realment i eliminar la imatge negativa que es tenia d’ell. De fet, és una exposició que recorre diversos territoris de Catalunya amb aquesta finalitat.

Els alumnes van poder gaudir in situ de les seves creacions i fins i tot es van animar a dibuixar-les. Us ben asseguro que sortiran uns quants artistes, a la llarga!

Montse Marcè, coordinadora LIC