4 alumnes del centre de 2n d’ESO finalistes del “mSchools Student Awards – Scratch Challenge 2021-2022”

Des del departament de Tecnologia ens plau comunicar-vos que dos projectes del centre han estat seleccionats entre els 15 projectes finalistes a l’ «mSchools Student Awards – Scratch Challenge 2021-2022».

Els objectius del concurs són fomentar l’aprenentatge de la programació com a eina d’integració de les tecnologies a l’aula, promoure les competències digitals, desenvolupar el pensament creatiu, computacional i la resolució de problemes i el treball col·laboratiu entre els més joves.

A través del llenguatge de programació lliure Scratch els alumnes poden crear històries interactives, simulacions, jocs, animacions…

El concurs va dirigit a alumnes de Cicle Mitjà i Superior de Primària (3r, 4t, 5è i 6è) i Primer Cicle d’ESO (1r i 2n).

Els dos equips del nostre centre el formen:

– Quim Vallhonrat i Marc Mora com a Innova Scratch amb el projecte anomenat «Neteja l’edifici»

– Guillem Lara i Àlex Macías com a Creators-INC amb el projecte anomenat «Sharkalype»

Si cliqueu damunt del títol del projecte podeu veure el joc i passar una bona estona.

El proper 17 de juny al matí es realitzarà la Jornada Student Awards en el campus La Salle de Sarrià on els equips finalistes de cada categoria hauran de resoldre un nou repte que se’ls plantejarà aquell mateix dia.

Enhorabona a tots quatre!! I molta sort a la fase final!

Departament de Tecnologia