El mural del 25è aniversari

Durant el mes de juny l’alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO va fer un taller de pintura mural amb la Cristina Lavilla (@cristinalavillab) i el José María Manero, conegut amb el nom de Tziqui (@tziquiartworks). El producte final ha sigut un mural col·laboratiu en motiu dels 25 anys del centre Institut Vila-seca.

En el mural s’han volgut plasmar els diferents valors que defineixen el nostre centre: multiculturalitat, educació, estima o preocupació pel nostre entorn natural. Tots aquests conceptes són acompanyats principalment pels colors que sempre ens caracteritzen, el groc i el blau.

Han sigut uns dies molt profitosos i interessants, on l’alumnat s’ha pogut introduir en la tècnica del graffiti i pintar amb esprais; no ha sigut gens fàcil!

Us animem  que vingueu a observar com ha quedat, en viu i en directe. Nosaltres hem gaudit podent-ne participar de la mà dels artistes; esperem que vosaltres també  gaudiu del resultat.

Marta Armengol. Departament de ViP