La festa dels 25 anys de l’INS Vila-seca

El divendres 30 de juny es va fer la festa per celebrar els 25 anys del nostre institut.

A l’entrada del centre s’hi va reunir el professorat actual, com també  professors que van passar pel nostre institut, alumnes, famílies i autoritats.

La festa va començar amb els parlaments de la directora, Mercedes Bermejo i la primera cap d’estudis, Montserrat Alberich, que va repassar de manera simpàtica i entranyable els primers anys del centre. Després van parlar la regidora Manuela Moya i el delegat d’educació a Tarragona, Joan Manel Audí Gil.

Els Castellers de Vila-seca van aixecar un pilar com ja van fer a la inauguració del centre fa un quart de segle. A l’acte també s’aprofità per inaugurar el mural commemoratiu que s’ha pintat a la paret d’entrada de l’institut.

Tot seguit tots els convidats van passar al pati per compartir moments i records. La festa es va estendre fins a la nit i durant tota la jornada van anar passant antics professors i força alumnes que van voler recordar aquells anys màgics de l’adolescència a les aules i passadissos del nostre centre.

Van ser unes obres entranyables que van servir per saludar l’entrada de l’estiu.

Mosquis. Redacció