El centre disposa de dos nous mòduls destinats a aules de batxillerat

Des de fa uns quants cursos el nostre institut ha detectat que falten aules per al nombre creixent d’alumnes matriculats. Es va demanar una ampliació del centre que no ha estat possible concretar.

Com a solució provisional aquest curs s’han instal·lat dos mòduls formats per cinc aules que van ser inaugurats el dia 22 de setembre. Tant la direcció del centre com els representants de l’AMPA i el consell escolar van fer pressió perquè es poguessin assolir aquests nous espais educatius.

Aquestes noves aules s’han destinat a les classes de batxillerat que per fi han abandonat els espais que ocupaven al gimnàs del centre. Els mòduls tenen aire condicionat i també calefacció, pissarra digital i panell interactiu com qualsevol altra aula. La directora valora positivament aquesta nova infraestructura ja que segons comenta: “Hem pogut sortir d’aquella situació límit dels darrers cursos en què havíem hagut d’habilitar aules al gimnàs, a la cafeteria o a la biblioteca.”

Mosquis. Redacció.