Sortida a Barcelona

El passat divendres 18 de novembre l’alumnat de 2n de batxillerat va fer una excursió a Barcelona. Era una sortida compartida entre les matèries de literatura catalana, història i matemàtiques. Així doncs, mentre les alumnes de literatura catalana visitaven el museu-arxiu de Joan Maragall, els alumnes d’història gaudien d’una exposició al CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona) i els de matemàtiques es meravellaren de la majestuositat de la Sagrada Família.

Va ser un dia fructífer, ja que a més de visitar els llocs esmentats tothom va sorprendre’s d’una altra exposició al Palau Robert: vam intentar posar llum a la foscor tot introduint-nos en un món obscur, un món de crims i assassinats. Un món que TV3 i el programa Crims  han donat a conèixer i que està obtenint uns resultats estratosfèrics.

En definitiva, un dia ple de coneixences, bon ambient i de respirar l’esperit nadalenc que oferia la ciutat comtal.

Professorat acompanyant