Visita al museu Maricel i al Cau Ferrat a Sitges

El passat divendres, 16 d’octubre, els alumnes de l’assignatura de Literatura Catalana de 2n de BAT A, acompanyats de les professores Montse Marcè i Ruth Segado,  van realitzar una visita guiada al Museu Maricel i al Cau Ferrat a la capital del Garraf, Sitges. Aquests espais estan molt vinculats a la figura de Santiago Rusiñol, autor de L’alegria que passa, llibre de lectura obligatòria d’aquest primer trimestre.

El tren ens va deixar a l’estació i,  des de l’arribada, vam poder veure l’ambient del Festival de Cinema Fantàstic i  de Terror,  que s’ha celebrat justament aquests dies.  Tot passejant , arribàrem als recintes previstos,  on ens esperava un guia que ens va explicar de manera molt amena les curiositats d’aquests museus. La visita va resultat molt interessant i útil per als alumnes.

A l’hora de dinar ja érem de tornada, després d’haver gaudit d’un esplèndid dia de sol en una meravellosa ciutat. Hi tornarem!

Ruth Segado.  Professora de Llengua catalana i literatura.