Tàpies a Vila-seca

Durant uns mesos algunes de les obres del pintor i escultor barceloní Antoni Tàpies i Puig han estat exposades al castell de Vila-seca per tal de donar a conèixer la simbologia utilitzada en els diferents quadres que va pintar durant la seva vida. I per aquest motiu, els alumnes de 1r de de batxillerat A i B han realitzat una sortida al castell per admirar-ne i conèixer-ne el contingut.

Seguint totes les mesures de seguretat per la Covid-19 els estudiants s’han repartit en quatre grups per a respectar l’aforament limitat a causa de les restriccions. La visita ha començat a la sala ubicada al costat de l’antiga presó (a l’època medieval) del castell. Allí una guia els ha explicat, de manera didàctica, la vida del pintor a través d’uns petits murals i tot seguit ja han anat passat per les diverses sales custodiades pels quadres. La lletra T (de Toni), creus de tot tipus i colors més aviat foscos són la constant en totes les pintures de Tàpies. Una simbologia que no ha deixat indiferent els alumnes, ja que no han deixat d’interpretar els signes reflectits en l’obra del barceloní.

Els professors acompanyants.