Compartim els llibres que ja no llegirem

Les integrants de la comissió de la biblioteca volem demanar-vos una petita col·laboració per tal d’ampliar el catàleg de llibres de la biblioteca del centre; és per això que us demanem que porteu totes aquelles novel·les que teniu al fons de la prestatgeria i que esteu segurs i segures que no llegireu mai més. La idea és que les deixeu a la biblioteca del centre per tal que uns altres alumnes en puguin fer ús i així fem possible tenir més lectures disponibles. Recordeu que també reciclem i així podem presumir d’escola verda.
Penseu en aquelles lectures obligatòries de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO… segur que n’hi haurà alguna que podries reciclar.
Com que som en un institut de secundària i els lectors i les lectores sou vosaltres, els llibres han de ser juvenils i no infantils, és a dir, lectures a partir d’ 11 anys.
Teniu dues opcions per tal de deixar-los: o bé passar per la biblioteca d’ 11:00 a 11:15 (hora del pati) o bé donar-los a la vostra professora de llengua i literatura castellanes.
Gràcies!
Sara Morales. Comissió de biblioteca.