Taller de Tecnologia

Màquines sorolloses? Cops? Eines que fan el que volen? Doncs sí, això és un taller de Tecnologia, i molt més. En els darrers mesos, els nostres alumnes de 2n d’ESO han après a foradar amb el trepant de columna, a pelar cables, a fer connexions elèctriques i…algunes coses encara més importants, com el treball en equip, les mesures de seguretat, l’ordre i el bon humor.

Els primers dies van ser tot un repte: semblava que algunes eines feien…el que volien. Al cap de poc, ja ho tenien per la mà.Tot plegat, va servir perquè cada alumne pogués construir un joc del connector sobre les eines més importants del nostre taller. Així,  van posar en pràctica els coneixements sobre el circuit elèctric i els elements que el formen.

Salutacions!

Daniel Rojo. Departament de tecnologia.